- šesť modelov so štyrmi parkovacími výškami k dispozícii od 1 020 mm až do 1 320 mm. Dostupné ako otočný tanier alebo stredová náprava príves s jednou pneumatikou.
- prispôsobiteľné všetkým bežným modelom od výrobcov
- robustný, nenáročný na údržbu a odolný dizajn s nízkou cenou
- podvozok Rotos s Langstreicher MRH (Multi-Right-High), vzduchové odpruženie a veľká kotúčová brzda 430 mm
- plne pozinkovaný podvozok pre lepšiu ochranu proti korózii a hrdzi (voliteľné)
Technický popis
(Vyhradzujeme si právo na zmeny dizajnu v záujme technického pokroku)
Rám
Vysoko kvalitná oceľ (QStE 380 TM) so zváranou konštrukciou. Pozdĺžne prvky v zváranom I prevedení.
Podvozok
Zostava nápravy, vzduchovo odpružená. Urobte SAF na 9 000 kg technicky prípustným zaťažením nápravy
v prevedení nenáročnom na údržbu. Centrovanie, kotúčová brzda
Brzdy
Dvojprúdový pneumatický prevádzkový brzdový systém podľa smerníc ES, automaticky závislý od zaťaženia
ovládaný (ALB ovládač).
membránový brzdový valec. Spojovacie hadice s dvomi nezameniteľnými spojkami
hlavy. ( EBS ) 2S/2M vrátane ABS prepojovacieho kábla.
Prípojné vedenia k ťažnému vozidlu na pravej strane ťažnej rúry v smere jazdy
Parkovacia brzda ako pružinová brzda.
Časti brzdového modulu nova šedá.
Vzduchové odpruženie so zdvihovo-spúšťacím ventilom.
Ovládacia konzola vľavo v smere jazdy.
Pneumatiky
445/45 R 19,5 (výrobca podľa nášho výberu) namontované na oceľových ráfikoch, strieborná.
Prídavné diely podvozku
Oj skriňového tvaru, zvislé zaťaženie max.1000 kg, s ťažným okom d=50mm, skrutkované
1 držiak rezervného kolesa pre jednu osobu, lemovaný, s upevňovacou sadou.
Vretenový navijak vpredu a vzadu, so zaťažením a vysokým prevodom, jednostranné ovládanie vpravo
SSV na oboch stranách, práškovo lakovaná nova-šedá.
Štandardné príslušenstvo
2 kliny na kolesá s držiakom. 2 páry okrúhlych blatníkov. Ochrana proti podbehnutiu biela.
2 zadné gumené nárazníky.
Osvetlenie
Podľa STVZO. 24 voltov. Elektrický prepojovací kábel s dvoma 7-kolíkovými zástrčkami (7S/7N)
Ochrana proti podjazdu so 7-komorovými svetlami HELLA-HTS s integrovaným zadným hmlovým svetlom a
cúvacie svetlá. Jednoriadkové osvetlenie ŠPZ s poistkami,
Svetlá, trojuholníkové reflektory. Bočné obrysové svetlá s integr. reflektor.
Povrchová úprava
podvozok kompl. ostreľované a vybavené základným náterom.
Lakovanie podvozku (na základe výberu zákazníka) s ekologickou a nízkorozpustnou 2K akrylovou farbou.
Držiak rezervného kolesa čierny, diely SSV a brzdového modulu Schmitz sivý
Ochrana proti podjazdu biela (RAL 9010), strieborné kolesá.
Technické údaje na základe vozidla v základnej verzii bez zohľadnenia prípadnej doplnkovej výbavy | |||
---|---|---|---|
Typ | ZWF 18 MAXI | ||
Vhodné pre nadstavby s výškou | cca. mm | 1.020 – 1.320 | |
D | Vhodné pre nadstavby s dĺžkou | cca. mm | 7.150 – 7.820 |
Technické zaťaženie nápravy | cca. kg | 2 x 900 | |
Celková hmotnosť | cca. kg | 18 000 | |
Vlastná hmotnosť | cca. kg | 3 200 | |
Pneumatiky (značka podľa nášho výberu) | 4-fach | 445/45R 19,5 | |
Perová dráha | cca. mm | 1 300 | |
Rozchod kolies | cca. mm | 2 020 | |
Rozostup | cca. mm | 1 380 | |
B | Rázvor pri FL=2150 | cca. mm | 6 175 |
C | Rozmer medzi otočnými zámkami | cca. mm | 5 853 |
A | Celková šírka | cca. mm | 2 450 |
L | Výška nákladu v svetlej výške/nezaťažený | cca. mm | 1 045 |
L | Nakladacia výška znížená/vyložená | cca. mm | 985 |
L | Nakladacia výška vo svetlej výške/naložené | cca. mm | 995 |
L | Nakladacia výška zdvihnutá/naložená | cca. mm | 1 365 |
H | Dĺžka oja | cca. mm | 4 275 |
K | Výška spojky / nezaťažená | cca. mm | od 355 do 730 v krokoch po 25 mm; štandardne 430 mm |
F | Voľná dĺžka oja | cca. mm | od 1900 do 2500 v krokoch po 50 mm; Štandardne 2150 mm |
Zákazník musí skontrolovať, či sú oje na motorovom vozidle voľne pohyblivé!
Pri zostavovaní vlaku musí byť medzi motorovým vozidlom a prívesom dostatočná vzdialenosť
V prípade potreby použite dĺžkovo nastaviteľné oje.
* Technické zmeny Predmetom ďalšieho vývoja.